۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

آيت الله نعيم آبادي:

واردات گوشت و تخم مرغ براي ما ننگ است/بايد به كشاورزي بها دهيم

واردات گوشت و تخم مرغ براي ما ننگ است/بايد به كشاورزي بها دهيم

بندرعباس - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان گفت: وارد كردن محصولاتي همچون گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنيات از ديگر كشورها براي كشور ما كه ظرفيت هاي فراواني دارد، موجب ننگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي پيش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد پشتيباني بسيج سازندگي و طرح هجرت 3 استان هرمزگان، با تاكيد بر اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي، بيان داشت: اقتصاد مقاومتي به اين معناست كه اتكاي اقتصاد خود از چاه هاي نفت را به بازوها منتقل كنيم تا ديگر كسي نتواند در اقتصاد و خودكفايي ما اخلال ايجاد كند.

وي ادامه داد: وارد كردن محصولاتي همچون گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنيات از ديگر كشورها براي كشور ما كه ظرفيت هاي فراواني دارد، موجب ننگ است و در كشوري كه 18 ميليون فرد تحصيل كرده در دانشگاه داريم نبايد تخم مرغ را از چين وارد كنيم.

امام جمعه بندرعباس با بيان اينكه بايد به كشاورزي بها دهيم، عنوان كرد: مسئولان بايد با تمام وجود نسبت به رفع موانع و مشكلات كار و توليد در كشور تلاش كنند.

آيت الله نعيم آبادي خاطرنشان كرد: البته اقدامات خوبي هم در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي انجام شده اما بايد در اين زمينه بيشتر كار كنيم و زمينه مشاركت مردم را فراهم كنيم.

کد خبر 2304725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha